Bureau voor kantoorbenodigdheden

Bureau voor kantoorbenodigdheden

De kantoorbenodigdheden bureau-organizer met multifunctionele en grote capaciteit voor het houden van al uw kantoorbenodigdheden, pen, potlood, telefoon, powerbank, boek, clips en veel bureau-accessoires in een bureau-organizer, bespaar meer ruimte en maak het bureaublad netjes en netjes.

Productdetails

Waarom kiezen voor onze Desk Organizer voor kantoorbenodigdheden?

1, SIZE, deze kantoorbenodigdheden bureau algemene dimensie is 120W * 120D * 110Hmm, de grootte is niet erg groot, het is met een grote capaciteit. De organizer was verdeeld in 4 compartimenten, deze kan uw verschillende kantoorbenodigdheden en accessoires bevatten, uw bureaudesktop of huis netter en overzichtelijker laten.

2, SUPERIEUR ACRYL MATERIAAL, de bureaulevering voor kantoorbenodigdheden gemaakt van 3 mm dik A klasse acrylmateriaal, het is milieubescherming, veilig en niet-toxisch materiaal. Dus maak je geen zorgen dat het schadelijk is voor je kinderen, wanneer ze het gebruiken of aanraken. En als u ons dit item koopt om online te verkopen, hoeft u zich geen zorgen te maken dat u klachten van uw klanten ontvangt omdat het inferieure materiaal is.

3, MULTI-FUNCTION, deze bureauleverancier voor kantoorbenodigdheden, waarmee u uw penpotlood, gummen, linialen, nietmachine, schaar en bankbiljetten kunt sorteren. Als je dat op je kast legt, is het een perfecte oplossing voor het sorteren van je make-upborstels, wenkbrauwpotlood, lippenstift, foundation en andere schoonheidsproducten. Als u de afstandsbediening van uw airconditioner en de afstandsbediening van de tv wilt vasthouden, maar geen goede opslagruimte kunt vinden, is deze organizer een goede keuze om uw salontafel schoon en opgeruimd te houden.

4, PERFECTE DECORATIE, deze kantoorbenodigdheden bureau organisator is rond van vorm, met 360 graden draaibare basis. De vrijgevormde structuur is erg zacht en comfortabel. Waar u het ook aantrekt, het past perfect bij uw decoratie. De eenvoudige en moderne stijl zal uw huis, kantoor, restaurant of koffiebar modieuzer maken.

FAQ:

Q1.Kan u ons logo of bedrijfsnaam afdrukken?

Re: zeker. logo kan zijde-afdrukken, graveren, embossing, UV-afdrukken of sticker, die op basis van uw behoefte.

Q2. Hoe het geld betalen?
Re: Paypal, TT of Western Union. Vertel ons alstublieft de betaling die u verkiest, wij zullen de detailinformatie naar u verzenden.

Q3. Wat is de prijstermijn?
Re: We kunnen bieden de EXW, FOB, DDU, CIF prijs.

Q4. Wat is de verzendmethode?
Re: Het kan Ocean Shipping, Airlift en Express zijn (EMS, UPS, DHL, TNT en FEDEX). Dus voordat u een bestelling plaatst. Neem contact met ons op om de verzendwijze van uw voorkeur te bevestigen.

Q5. Is de steekproefprijs terugbetaalbaar?
Re: Ja, het kan worden terugbetaald zodra uw productieorder is bevestigd, maar uw bestelhoeveelheid niet minder dan onze MOQ. Voor deze bureauleverancier voor kantoorbenodigdheden is onze MOQ 300 stks.

Q6. Wat is het hoofdproduct?
Re: Acryl cosmetische make-up organizer, wijnflesvertoning, de verpakkingsdoos van de douanebloem, voedselopslag. Als u uw ontwerp of idee heeft, laat het ons weten, we zijn directy fabriek, onze fabriek sinds 2005, we willen graag aanpassen aan u om aan uw eisen te voldoen.

Als u geïnteresseerd bent in onze bureauleverancier voor kantoorbenodigdheden . Neem contact op met mij als hieronder informatie.

Contact Kiki
E-mail sales06@tinya168.com
Skype kiki.he5
Whatsapp & Wechat 008615012802618
Tel + 86-755-84865652
Fax + 86-755-89594101

Mobiele telefoon

008615012802618

QQ

1365858267

Adres No. 2 Hengyun Rd., Tianzushang Industrial Zone, Xinsheng Community, Longgang Dist., Shenzhen, China


Bedankt voor uw bezoek en uw aanvraag is zeer welkom!

Hot Tags: kantoorbenodigdheden bureau organizer, China, fabrikanten, leveranciers, fabriek, bedrijf, groothandel
Een paar:Acryl pennenhouder Volgende:Roterende bureau-organizer

Onderzoek

You Might Also Like