Sieraden Display Spread Merkcultuur

- Oct 16, 2017-


Sieraden display is een visuele marketing methode, is gebaseerd op verschillende display-ruimte, met behulp van een verscheidenheid aan rekwisieten, kunst en sieraden, in de positionering van de productstijl op basis van de combinatie van cultuur, kunst, smaak, mode, persoonlijkheid en andere elementen, door middel van een verschillende weergavetechnieken, Sieraden Toont de functionaliteit, kenmerken, stijl of verkoopactiviteit van het product volledig tot uitdrukking.

Sieraden display in de product-display ruimte of verkoopruimte binnen een bepaald bereik, Jewelry Display, zodat mensen op de eigenschappen van goederen, functies, kenmerken, kwaliteit, stijl, het niveau van een oogopslag, aandacht trekken, de indruk achterlaten, produceren dicht bij de goederen en de aankoop van goederen wensen om de weergave van goederen te maximaliseren om de verkoop van goederen te stimuleren, productie merk Het doel van het verspreiden van de merkcultuur.

Sieraden display Naast de basiselementen van het display (gemakkelijk te kiezen, verbeteren van de versheid, verbeteren van de waarde, meeslepend, enz.) Bovendien, van de algehele overweging van de tentoonstelling, zijn er meer belangrijke functionele elementen, waaronder thema's, focus, balans , verhoudingen, samenstelling, kleur, ruimtelijke ordening, consensuspraktijk, herhalingseffect, Capaciteitsplanning en serialisatie en andere ergonomische principes. Juwelenvertoning Ze worden gebruikt bij het basisbewerkingsproces van display-sieraden. De goedkeuring van deze principes zal u helpen om een ​​reeks producten vanuit het algemene perspectief te regelen, om de meest gerenommeerde kenmerken van de locatie van producten, redelijke collocatie van vergelijkbare producten te geven. De vorm van verfijnen en rijke connotatie van de algehele weergave van het doel van slechts een, zodat mogelijke verkoop zo snel mogelijk bereikt.

Het thema van juwelenvertoning. Vanuit het hele winkelvertoningseffect kan Jewelry Display klanten een merkcultuur laten ervaren, dat wil zeggen een merkstijl, productpositionering en marktpositionering.

Het display-effect kan de klant laten weten dat de hoofdpromotie van het festival en de belangrijkste push-categorie duidelijk in de verschillende promotieactiviteiten de klant in staat stellen om de specifieke inhoud van deze promotie-activiteit heel duidelijk te kennen.

De weergave van sieraden moet voortdurend worden veranderd, Jewelry Display, maar dit is een behoefte aan normatief beheer. Omdat de winkellengte moet uitgaan van de volgende aspecten, voert het winkeldisplay het dagelijks beheer uit. Ten eerste, regelmatige ontwikkeling van nieuwe producten en op de Ark, tijdige vervanging van de nieuwe lichtbakfoto's. Ten tweede wordt de maandelijkse lay-out van normale goederen gereset. Kan periodiek worden gebaseerd op de productstijl van het display, of de goederen, de inventaris van goederen en de goederen van de bovenkast aanpassen, intermodulatie, om de versheid van het gevoel te vergroten.

Sieradenweergave moet de focus leggen en het thema benadrukken. Sieraden display De focus wordt meestal gebruikt in een reeks van producten in een aantal van de typische stijlen, aangevuld met producten, zoals de DTC "perfecte" -serie, en dan aangevuld met popposters, pop in de buurt van de overeenkomstige producten. Daarom is het noodzakelijk om het belang van de classificatie en weergave van sieraden te benadrukken.


Een paar:Nagellak Display Rack is zeer praktisch Volgende:Lippenstiftvertoning om de aandacht van consumenten aan te trekken